Soul Office
I Nordirland trillar två unga brottslingar av pinn när ett bankomatrån går fel. De blir inte avskräckta av deras för tidiga bortgång, utan återvänder som spöken för att få jobbet gjort, om än lite mer byråkratiskt än de hade tänkt sig.