Jul igen
När Rowena är med om en urkass jul, önskar hon sig en ny chans framför kvarterets tomte, och måste därefter uppleva julen om och om igen.
När skilsmässobarnet Rowena är med om en urkass jul, önskar hon sig en ny chans framför kvarterets tomte, och måste därefter återuppleva julen om och om igen. I den här magiska julfilmen, behöver Rowena lära sig att älska sin moderna familjekonstellation för vad den är, om hon ska ta sig ur den konstiga tidsloop hon har hamnat i. Under tiden lär hon sig att julens sanna innebörd är att hjälpa andra, inte bara sig själv.