That one word - Feyenoord
Fotbollsklubben Feyenoord verkade inomhus under säsongen 2020/21 på grund av den globala covid-19-pandemin. Men dessa unika bilder från omklädningsrummet och styrelserummet tar klubben och alla dess viktiga personer närmare publiken än någonsin tidigare.