Candy: A Death in Texas
Candy Montgomery är en hemmafru och mamma från 1980 som gjorde allt rätt – bra man, två barn, fint hus, till och med noggrann planering och genomförande av överträdelser – men när trycket för anpassning byggs upp inom henne, skriker hennes handlingar efter lite frihet. Tills någon säger åt henne att hålla tyst. Med dödliga resultat.
Candy Montgomery går vidare med sin dag medan Allan Gore försöker få tag i sin fru Betty.
Sanningen kommer ikapp familjen Montgomery. Allan tar itu med konsekvenserna från föregående dag.