Agents of S.H.I.E.L.D.
En noga utvald grupp av agenter – från den internationella polisiära organisationen känd som S.H.I.E.L.D. – reser runt jorden och undersöker det nya, märkliga och okända för att skydda det ordinära mot det extraordinära.