Kiki the Feather
Kanariefågeln Kikis värld har bara varit hans bur och den gamla damen som matar honom. Han drömmer om att flyga med de fria fåglarna, så när burdörren en dag står öppen rymmer han. Men livet i frihet är inte så enkelt som det verkar.