Ut
På en genomsnittlig dag är Gregs liv fylld med familj, kärlek och en busig liten hund - men trots allt detta har Greg en hemlighet. Fast idag är det annorlunda. Med lite hjälp från sin brådmogna valp och lite magi, lär sig Greg kanske att han inte har något att dölja.