Everything - The Real Thing Story
Kända som "The Black Beatles", tog sig Eddy, Chris, Dave och Ray upp från Liverpools karga gator för att bli pionjärer inom soul, funk och disco i Storbritannien. Deras topplistor som "You to Me Are Everything", "Can't Get By Without You", "Can You Feel the Force" och "Children of the Ghetto" definierade en era som dominerade globala listor på 1970-talet och 1980-talet.