Stiller Kamerad
Tre tyska soldater bär på osynliga ärr från kriget. I hopp om att hela sig vänder de sig till en ovanlig form av terapi – med hästar som speglar deras känsloliv. Filmen följer deras försök att återskapa tillit och ro genom ett tyst men djupt helande band mellan människa och djur.