Kumail Nanjiani: Night Thoughts
Efter nästan tio år återvänder Kumail Nanjiani till Chicago, staden där hans ståuppkarriär började. I sin nya special tar han sig an ångest, riskerna med att köpa knark innan det blev lagligt och, viktigast av allt, kattmedicin.