The Dakota Entrapment Tapes
I en sömnig stad i North Dakota, där brottsligheten är så låg att folk ofta inte låser ytterdörren, försvinner plötsligt den tjugoårige collegestudenten Andrew Sadek i maj 2014. Han hittas död knappt två månader senare. Det Andrews vänner och familj inte visste var att han hade blivit lurad till att bli informant för en aggressiv specialstyrka inom polisen månader innan han dog.