Marvel Studios LEGENDS
LEGENDS berättar om hur en tjuv som heter Scott Lang blev den minsta av jordens mäktigaste hjältar.
LEGENDS följer Hope Van Dyne när hon tar på sig vingarna och krympningsdräkten för att bli Wasp.
LEGENDS berättar historien om Hank och Janet, det första paret som heter Ant-Man och Wasp.
I LEGENDS visas hur en rebellisk jordbo vid namn Peter Quill kom att leda Guardians of the Galaxy.
I LEGENDS minns vi hur Gamora, den ultimata mördaren, blev en Guardian of the Galaxy.
I LEGENDS återspeglas hur Nebula förvandlades från iskall mördare till en hjälte med hjärta.
LEGENDS minns Rocket, den snabbkäftade tvättbjörnen som fann en familj i Guardians of the Galaxy.
LEGENDS skildrar resan som gjorde en ravager till en tvättäkta Guardian of the Galaxy.
LEGENDS återvänder till hur det talande trädet Groot blev en Guardian of the Galaxy.
LEGENDS följer spåren efter världens främsta spion, mannen bakom Avengers, Nick Fury.
LEGENDS återvänder till historien om skrullerna, förtryckta formskiftare som kämpar för frihet.