Action och äventyr, Djur och natur
Dalmatinerhundarna Pongo och Perdita är överlyckliga över sina 15 valpar. Men när den pälsälskande ms De Vil kidnappar alla dalmatinervalpar i London måste Pongo och Perdita ta hjälp av alla djur i staden.