För Evigt
En ung kvinna blir kär i en prins medan hon låtsas vara en prinsessa. Hon måste dölja sin sanna identitet, även medan en av hennes styvsystrar förbereder sig för att gifta sig med prinsen.
En "modern" ung kvinna på 1500-talet, Danielle, är lika oberoende och vis som hon är vacker och vänlig. Mot alla odds, står hon upp mot sin styvmor och sprider lycka bland alla omkring henne, inklusive Frankrikes kronprins! Nu kan ni återuppleva detta återberättande av den klassiska sagan!