De Inspirator
Den framgångsrika gurun Gijs Schippers planerar att lämna sin familj för en student, men svågerns död skjuter upp beslutet. Hans älskarinna, på sommarläger med funktionshindrade, brottas med samma sak. Båda inser att verklig förändring kräver mer än stora gester.