Mehiläiskesä
Eedi lider av miljöångest och bestämmer sig för att hoppa av sina studier och börja odla bin, med hjälp av sin motvilliga mamma Anne. Det som skrämmer Anne är inte framtiden utan bina. Snart nog inser båda kvinnorna att det inte är ett lätt jobb att rädda bina.