Black Ice
En berättelse om ungdomligt ofog i ett laglöst gränslandskap, under den irländska boomens sista skälvande dagar. Black Ice följer Alice, en ung kvinna som dras in i den pulserande och farofyllda världen av illegala streetrace – en förförisk subkultur där adrenalinet flödar, gränser suddas ut och varje val kan få konsekvenser.