Hålla andan
Under ett år hanterar fyra kvinnor sina arbeten, relationer och familjekriser, samtidigt som de letar efter den rätte och förlitar sig på varandra för stöd.
Whitney Houston och Angela Bassett spelar i den här roliga och rörande filmen om fyra kvinnor som hittar styrka genom sitt sällsynta och speciella förhållande med varandra. Savannah, Bernadine, Robin och Gloria söker alla efter det rätta: sann kärlek. Bernadine trodde att hon hade det tills hennes man lämnade henne för en annan kvinna. Savannah och Robin är framgångsrika i karriären men deras kärleksliv har gått snett. Och skilda Gloria kommer tillbaka i gamet genom att flörta med sin nya, mycket intressanta granne. Baserat på Terry McMillans bästsäljande roman.