Hulk och Agenterna K.R.O.S.S.A.
Tillsammans med en komiskt dysfunktionell grupp kamrater, som fungerar som en sorts familj, tar sig Hulk an hot som är alltför stora för andra hjältar att hantera.
Tillsammans med en komiskt dysfunktionell grupp kamrater, som fungerar som en sorts familj, tar sig Hulk an hot som är alltför stora för andra hjältar att hantera. Hans bästa vän Rick Jones är med för att dokumentera varje hejdad invasion, varje ihjälslaget havsdjur och krossad robot. Tack vare Ricks webbserie kommer världen, som en gång fruktade Hulk, att se honom som Rick alltid har gjort - som en hjälte! I sin kamp mot ondskan får Hulk hjälp av Agenterna K.R.O.S.S.A: She-Hulk, Red Hulk, A-Bomb och Skaar.