På en förskola långt, långt borta... men ändå i Springfield, ger sig Maggie ut för att leta upp sin stulna napp. På sitt äventyr träffar hon en ung padawan, sithlorder, välkända droider, rebellavskum och en kamp mot den mörka sidan, i den här kortfilmen som hyllar Star Wars-galaxen.