Star Wars De nya berättelserna om Yoda - Flykten från Jeditemplet
Yoda och Obi-Wans spöke bestämmer att det är dags att ta in den sista av Jedi Holocronerna, men först ser de tillbaka på den spännande kuppen de utförde för att fria Holocronerna från Templet under Rikets begynnelse.