Best of the World with Antoni Porowski
Antoni Porowski reser bortom guideböckerna i Paris, Mexico City, London och New York, i jakt på genuina och oförglömliga reseupplevelser. Från ikoniska landmärken till gömda pärlor avslöjar han vilka platser man ska besöka, bo och äta på samtidigt som han avslöjar kulturen och människorna som ger varje stad dess själ.
Antoni Porowski utforskar ikoniska platser och gömda pärlor på några av världens mest unika destinationer. I hjärtat av Paris, Mexico City, London och hans hemstad New York söker han genuina och oförglömliga upplevelser som kvalar in bland världens bästa. Han visar de bästa platserna att besöka, bo, äta och utforska och tar med tittarna bortom guideböckerna för att upptäcka varje stads sanna essens, kultur och framför allt människor.