Are You My First?
I det här banbrytande dejtingexperimentet söker den största och hetaste gruppen oskulder någonsin efter närhet, kärlek – och kanske sin allra första gång – i ett tropiskt paradis skapat enbart för dem.
I det här banbrytande nya dejtingexperimentet samlas den största och hetaste gruppen oskulder någonsin i ett tropiskt paradis skapat enbart för dem – på jakt efter närhet, kärlek och kanske sin allra första gång. För första gången får de utforska sina känslor utan att bli dömda, vilket ger dessa sexiga unga singlar chansen att ge sig ut på en het men innerlig resa fylld av romantiska dejter, avslöjande utmaningar och nya förälskelser, alla på jakt efter "den rätta". Vem hittar sin speciella person? Och vem åker hem het, frustrerad och med brustet hjärta?