Under the Bridge
Under the Bridge är baserad på den hyllade författaren Rebecca Godfreys bok om den sanna historien från 1997 om fjortonåriga Reena Virk (Vritika Gupta) som följde med vänner på en fest och aldrig kom hem. Från Godfrey (Riley Keough) och en lokal polis (Lily Gladstone) synvinkel tar serien oss in i de unga flickorna som anklagas för mordets dolda värld – och avslöjar häpnadsväckande sanningar om den osannolika mördaren.
1997, på en lugn ö i BC, går en fjortonårig på en fest och kommer aldrig tillbaka hem.
Rättegången driver Rebecca till bristningsgränsen när hon börjar ifrågasätta vem hon ska försvara.
Den sista möjligheten till rättvisa kommer när alla deltagare inser sin delaktighet.