PORTRAITS DE VOYAGE : YEMEN - Les Maisons Tours
En arkitekt besöker ett typiskt tornhus i Sanaa, Jemens huvudstad. De byggdes på 900-talet och den gamla stadskärnan i Sanaa är utsedd av UNESCO som ett världsarv.