Coleen Rooney: The Real Wagatha Story
Det var skandalen på sociala medier som fängslade en nation och ledde till rättegång. Den brittiska kändisen Coleen Rooneys privata Instagraminlägg om henne och hennes familj säljs till en tidning utan hennes vetskap, men Coleen går väldigt långt för att hitta den skyldiga.
Coleens privata instagraminlägg säljs till pressen. Kan hon hitta och stoppa den skyldiga?
Coleen tror att hon har identifierat Rebekah Vardy som läckan och meddelar det på sociala medier.