Wederopstanding Van Een Klootzak, De
Kriminella Ronnie i Amsterdam överlever ett mordförsök, medan en tyst angolansk asylsökande står inför deportation. Deras liv sammanflätas med en deprimerad livvakt, en servitör med en sjuk katt och ett sörjande par, och erbjuder ömsesidigt stöd mitt i motgångar.