Married to a Psychopath
Malcolm Webster är en oklanderligt belevad man inför alla kvinnor han träffar, men bakom hans personlighet är han en patologisk lögnare och en hjärtlös mördare som trodde att han skulle komma undan med det perfekt mordet.
I en liten skotsk stad väcker den blivande seriemördaren Malcolm Webster polisens misstänksamhet.
Polisen i Strathclyde fortsätter sin utredning om den misstänkte mördaren Malcolm Webster.