Jungle Cruise
Följ med favoriterna Dwayne Johnson och Emily Blunt på ditt livs äventyr i Disneys ”Jungle Cruise”, en uppsluppen adrenalinkick längs Amazonfloden med den humoristiska skepparen Frank Wolff och den djärva upptäcktsresanden doktor Lily Houghton. Lily reser från London i England till Amazonas djungel och anlitar Franks tvivelaktiga tjänster för att guida henne längs floden på La Quila, hans skrangliga men charmiga båt. Lily är fast besluten att hitta ett urgammalt träd med unika helande förmågor och potentialen att förändra läkarvetenskapens framtid. Den osannolika duon ger sig iväg på detta episka uppdrag tillsammans och möter oräkneliga faror och övernaturliga krafter som alla lurar i den förrädiska skönheten i den frodiga regnskogen. Men när det sägenomspunna trädets hemligheter avslöjas blir oddsen ännu högre för Lily och Frank, och deras öde – och mänsklighetens – står på spel.