Takuya
Denna video hedrar minnet av en nära vän, Takuya,som alla känner till som en "Legend". Inspirerad av hans resor, karisma, stil och inre strider förvandlas Takuyas livshistoria till en originell japansk krigareberättelse överförd från äldre till unga krigare. Tillägnad hans fru och son, Aiko och Gino, kommer Takuyas minne och arv att leva för evigt i våra hjärtan och i legenden. Takuya för alltid!