Eternals
Eternals från Marvel Studios följer en grupp urtida hjältar från bortom stjärnorna som har beskyddat jorden sedan människans begynnelse. När de monstruösa Deviants, varelser som man länge trodde var försvunna för evigt, dyker upp på ett mystiskt sätt, måste Eternals återförenas för att försvara människorna ännu en gång.
Eternals från Marvel Studios välkomnar ett spännande nytt team av superhjältar till Marvel Cinematic Universe. Den episka historien sträcker sig över tusentals år och följer en grupp odödliga hjältar från bortom stjärnorna som har skyddat mänskligheten sedan tidernas begynnelse. När mänsklighetens äldsta fiender, The Deviants, mystiskt återvänder, tvingas Eternals ut ur skuggorna och måste återförenas för att försvara jordens invånare igen.