Bluey Kortfilmer
Bluey kortfilmerna är en samling roliga och fina stunder med Bluey och Bingo. Vi får träffa några nya karaktärer samt några av våra favoriter där Muffin gör en upp-packnings-video, pappa som bland annat får en ""tatuering"" och en rundvandring av Blueys och Bingos drömhus.