I Superbiker
I British Superbikes hänsynslösa värld kämpar fyra förare i över 320 km/h. Som nutida gladiatorer i British Superbikes Championship trotsar de väder och fara, och riskerar allt i varje kurva. Genom segrar och krascher kan bara en ta hem titeln som sann mästare.