I Nostri Figli
På Sicilien dödades Elena av sin exmake. Rätten planerar nu att placera Elenas tre barn på olika barnhem. Det finns bara en kusin till offret som kan ta emot dem: Roberto och hans fru Anna. Anna och Roberto bestämmer sig för att adoptera de tre syskonen, men barnen gör en fruktansvärd upptäckt om sin mammas död.