This Is Not Hollywood
Den 26:e augusti 2010 försvinner en tjej som heter Sarah i Avetrana. Det är kalabalik i byn, särskilt från hennes kusin Sabrina. Det ser ut som hon flytt av egen vilja, men så är det inte. Alla letar efter henne, men Sarah är spårlöst försvunnen. Detta är den gåtfulla historien om ett försvinnande, i ett av de mest kända fallen inom italiensk True Crime, och berättas genom huvudpersonernas ögon.