Vous N'aurez Pas Ma Haine
Antoine förlorade sin fru i Bataclan-attacken i Paris. I ett Facebook-inlägg förklarar han hur han står emot hat: han motsätter sig terroristernas hat genom sin kärlek till sin 3-åriga son. Sörjande, verkar han tappa fotfästet.