Djävulen bär Prada 2 Live från röda mattan i Stockholm
När Djävulen bär Prada 2 har galapremiär bjuds det på en exklusiv kväll fylld av ikonisk stil, mode och stjärnglans. Keyyo är på plats och fångar de största ögonblicken, möter Sveriges mest inflytelserika profiler och tar dig rakt in i upplevelsen. Samtidigt tar HairtalkbyEmelie med tittarna i en exklusiv carpool där gäster anländer i stil och bjuder på personliga samtal, trendspaningar och ofiltrerade moments. Sändningen innehåller ocensurerade inslag och är endast avsedd för en vuxen publik.