Zozo
Zozo växer upp i Beirut. Trots ett pågående inbördeskrig lever han ett normalt liv med familj, vänner och skola. Men en dag inträffar en oundviklig tragedi, och Zozo förlorar sin familj och tvingas ta sig igenom livet på egen hand. Hans enda hopp är att ta sig till Sverige, ett land han inte vet något om.