Spider-Man Unlimited
När Peter Parker antas vara död efter att ha räddat en persons liv i en eldsvåda, passar han på att försöka hämta John Jameson från Counter-Earth! Spänn på er säkerhetsbältet och upplev Spider-Man Unlimited!