Four Falls of Buffalo
1989 var Buffalo Bills ett talangfullt lag med stora personligheter, däribland framtida Hall of Fame-invalda spelare som Jim Kelly, Bruce Smith, Thurman Thomas och Andre Reed. Men problemen och de interna stridigheterna var lika utbredda som begåvningen i deras omklädningsrummet. Trots detta skulle "The Bickering Bills" snart utvecklas till en elitstyrka.
1989 var Buffalo Bills ett talangfullt lag med stora personligheter, däribland framtida Hall of Fame-invalda spelare som Jim Kelly, Bruce Smith, Thurman Thomas och Andre Reed. Men problemen och de interna stridigheterna var lika utbredda som begåvningen i deras omklädningsrum. Trots detta skulle "The Bickering Bills" snart utvecklas till en elitstyrka. 1990-1993 vann Bills som första lag fyra raka AFC-titlar och spelade i fyra raka Super Bowl. Det är förstås inte det de är som mest hågkomna för: Det här är berättelsen om ett lag som gick till historien, inte för den herkuliska bedriften att gå till fyra raka Super Bowl-finaler, utan för att ha förlorat samtliga.