Maurice's Bar
År 1942, på ett tåg mot ingenstans, minns en f.d. dragqueen en natt på en av de första queera barerna i Paris. Fragment av gästernas skvaller frammanar en bild av den mytomspunna baren och dess mystiska judisk-algeriske ägare.