Hidden Algeria: The Sahara
"Hidden Algeria" utforskar Algeriet från den livliga huvudstaden Alger till kuststäder och den vidsträckta Saharaöknen. Genom att fördjupa sig i landets historia, varierande landskap och kulturella traditioner avslöjar denna dokumentärserie gömda skatter och antika underverk på cirka 2000 km hänadsväckande terräng.