Mal d'Africa
Upptäck Afrika genom ögonen på en naturfotograf som fascineras av dess unika dragningskraft. Denna dokumentär hyllar kontinentens levande landskap, djurliv och dagliga rytm och tar avstånd från sensationalism för skönheten i dess färger, ljus och dofter.