The Big Brother
En barnfilm om lek och elakhet, gjord med en blandning av stop motion och tecknad film. Två animerade figurer får ett eget liv och ger sig på en tredje, ofärdig figur. Men snart blir rollerna ombytta när den tredje figuren visar sig vara deras starkare storebror.