Descendants
Disneys mest beryktade skurkar och deras barn är fängslade på De förlorades ö. Men när sonen till Odjuret och Belle tar över tronen, beslutar han att barnen till skurkarna ska få en chans att komma bort från ön och gå i skola i Auradon. Kommer de att klara det?