Yo, min kompis är ett spöke!
Utspelad i Beverly Hills tar den här komedin om vänskap med oss på en snabb, vild resa då vi följer den 14-åriga filmskaparen Spencer Wrights äventyr med sin bästa vän, popstjärnan Billy Joe Cobras spöke.
Yo, min kompis är ett spöke handlar om den 14-åriga filmskaparen Spencer Wrights galna äventyr med sin bästa vän som råkar vara popstjärnan Billy Joe Cobras spöke. Utspelad i Beverly Hills tar den här komedin om vänskap med oss på en snabb, vild, ofta absurd resa genom Spencers Hollywood-vardag. Att försöka göra sig ett namn som en lovande filmregissör är tillräckligt svårt utan att hans ovanliga planer kapas av Billys ego, förorenas av oförutsägbar ektoplasma och helt spårar ur. Spencer och Billy må komma från olika världar men de är själsfränder. De sporrar varandra och har en enorm längtan efter skratt, äventyr och bus. Billys egenskaper som spöke utnyttjas till fullo för att leverera roliga och otroliga scener och skandalösa bedrifter.