Building a Building
Musse manövrerar en ångskyffel på en hektisk byggarbetsplats, där Mimmi säljer lunchlådor och en flirtig Svarte Petter är arbetsledaren. När Svarte Petters frammarsch går för långt kommer Musse till Mimmis undsättning, vilket leder till en jakt genom ett stålskelett av en byggnad och en fängslande avslutning.