The Pearl Comb
År 1893 blir en fiskarhustru från Cornwall den första personen någonsin att bota någon från tuberkulos, vilket väcker stor uppståndelse. En läkare, som är fast besluten att bevisa att kvinnor inte hör hemma inom medicin, skickas för att utreda hennes mirakelkur – men upptäcker snart källan till hennes överjordiska krafter.