Antonio Machado: Los Dias Azules
Dokumentär som återupplivar minnet och arbetet av Antonio Machado på 80-årsdagen av hans död. Poetens liv som en symbol för det förlorade Spanien: en hyllning till kulturens betydelse för livet och för framsteg.