Mord i Bourgogne
Mylène och Fred slår sig ihop för att lösa mordet på Morgane, en ung kock som specialiserat sig på molekylär gastronomi. Hennes kropp hittades med lungorna fyllda av kväve i La Grande Forge de Buffon. Samtidigt hittas polisintendent Devilles kropp i slussen. Han har varit försvunnen i åratal och råkar även vara Mylènes pappa.